? ??????????????Black and White Love? ????? ?? ???Rating: 4.3 (160 Ratings)??13 Grabs Today. 29061 Total G
rabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????Color Chaos? ????? ?? ???Rating: 4.5 (19 Ratings)??9 Grabs Today. 21653 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, December 27, 2009

UNEXPEXTED?!!FUH..

memang first time dlm idop aku tgk bnde nie jadi..adowh,seram tau tax?
camnie ceritanye.. tersebutlah kisah pd malam hari yg hening,
yg damai,penuh senda gurau n gelak tawa,tercetuslah satu pristiwa..
lar..tak yah la takut!takde,malam tu kami pegi umah atok,
seperti mane aku ade ckp,nk wat barbeku,makan reramai tp laen jdnye..
mase sampai kt situ,K nk naek kete pegi amik brg kt umah pnjaga anaknye.
so,kitorg pon masuk la dulu.pastu,aku pon mula mgambil perkakas utk barbeku tu.
dan aku pon duduk di hdpan tv utk mnonton senario!
sdg asyik mnonton,tetiba kami t'dgar suara org spti brtengkar.
aku mula x sedap ati tp aku malas nk msuk cmpur.
yelah,kn hal umah tangga org laen,sape la kite ni kan?
tambahan lg,aku ni masih mentah utk mgambil tau akan hal spt itu..
huuu~ntahla..aku dgar dye ckp pasal pic a girl dlm briefcse H,den K pon jeles la.
sape x hot kalo suami dye simpan pic pompuan laen,
kalo aku pon hot gak!mmg patut pon dye marah..
tp patutnye tanye bebaik,bru hal x kecoh..adowh,nk jdikan cite plak,
H nie jenis yg panass baran,pantg dicabar,naek je darahnye,
tu yg aku x brani sgt ngan dye..
den,terdengar lak terjerit2,cm dipukul,smewat la..
mak aku soh aku amik S tp aku x brani..so,mak aku yg g amik..
fuh,cuak aku!kemudian,tika g panggil mk long coz mintak solvekan hal nie
(mk long pakar dlam hal cmni).mak tau cakap je,tp nak slesaikan,kim salam jela..
ntah ape lagi kecoh2 tu,aku pon tak tau!
sbnarnye malam tu K nk bawak S lari g umah mak dye.
cm kecewa la..H pon satu,nape la tak dibuang je,kalo nak simpan pon,
simpan la tmpat yg ade safety ckit.pastu,dikunci lg beg tu,lg la suspen!
cam ade pape je tp aku x berani nk cakap pape.hee~
sedyh dowh,jgn la pape yg burok brlaku,sian S..
die x tau papepon,bru nk msuk 6 bulan,hope2 sumenye berjalan lancar..
aku doakan mreka akn mnemui kbhagiaan..
satu pesanan aku utk korg sume,igt Allah selalu n bawak byak bersabar..
aku cite nie bkn ape juz nak bg pngajaran je..
sdgkan lidah lg tergigit,inikn pula suami isteri..IGT TAU!!
aku harap keluarga aku akan sentiasa dirahmati Allah..amin~
tp operasi barbeku kami malam itu x sia2..
kami menyentap ape yg ade..kami tinggalkan ckit utk org laen..;p...finish..

0 comments: