? ??????????????Black and White Love? ????? ?? ???Rating: 4.3 (160 Ratings)??13 Grabs Today. 29061 Total G
rabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????Color Chaos? ????? ?? ???Rating: 4.5 (19 Ratings)??9 Grabs Today. 21653 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, December 25, 2009

PMR '09<3

ok,ari 2 aku x sempat nak bagitau lebih lanjut pasal result pmr tu.
skang,aku detailkan ckit la info nye..
mm,aku sampai skola dalam kol 10.30 pagi cmtu la..
tp,mase tu cm xde orang lagi,so aku ikut ayah aku pegi beli barang dulu.
pastu,ayah aku hantar sekola balek tp ayah aku kuar pegi tesco jap..
so,aku masuk la dulu,tetibe ade orang panggil aku,
aku x nampak sape coz x pake spek time 2..
aku jalan jela kat diorang..aku lepak jap depan surau ngan diorang,
tp aku x banyak cakap coz ngah cuak,dowh..haha..
mase tu,rasenye dak laki g solat dhuha kot..
x lame tu,cikgu suruh kami pegi dewan prima..
dgn dbaran di dada yg bgaikan tiada henti,
aku dan rakan2 meneruskan prjalanan ke dp..hehe..
pastu,bonda sruh beratur ikot kelas tp masing2 main dudok je..
kemudian,bonda mberikan sdikit ucapan mengenai result pmr kami...
beliau ckp yg taun 2 ade pningkatan,
aku hepi gler tp masalah nye aku xde ati nk tepuk tgan time tu coz x sedap ati..takut!
result kitorg pling bgos dlm history kusess,
naek 10% bermakna sramai 117/143 yg dpat 8a=82%..
bangga gler tau tak..:)))pastu,baru leh amik result...
pnyelah bdebar2,aku ajak erni amik ngan aku coz aku kseorangan time tu..hehe..
n nk tau x yg aku org first g amik reslt tu..lawak gler tau..
pas dapat tu,tgk sume a,pnyelah hepi aku,haha!
aku salam ckgu haryani n sume ckgu ngan erni..
n nk tau x???erni g berenti kt qman tye die dpat bape?
pastu,dye cakap dpt 6a,sedyh nye..aku pandg dye tp dye pandg tmpat laen,,
myb sgan kot,dh lme x jumpe kn?aku tgk mke mak dye,aku lak rase nk nangis,
x tau nk ckp pe,so kami salam je mak dye n blah dr situ..
aku rase agak lega coz at least aku xde kaitan ngan kggalan dye utk dpt straight a..
syukur Allah dh bg aku ksdaran dr awal taun ari tu,
kalo x aku rase aku akan salahkan diri aku pasal tu...
aku x tau la samada dye akan stay atau kuar skola tp x silap ak yg bleh stay cme 7a n 8a je..
x tau la..dpat jumpe dye lagi ke tak pasni...
cm yg penah ak gtau dye,kalo ade jodoh x kemane..
tp wat mase nie yg perlu kite kejarkan cume ilmu n cinta Allah...:)
pastu,kami bgambar n aku blek umah coz ayah aku ade work to do!
kt umah lak,aku gtau mak aku yg aku dapat 8,hepi la dye!
aku rase lega sesangat coz aku dapat bg kan contoh terbaik utk adek2 aku..;p
alap ckp suruh aku tgk dlm almari ade ape,aku dapat agak ape bndenye..
so,aku buke la,laptop!aku dapat balek laptop tu,beznye....hahaha...ok,2 je..bye!

0 comments: