? ??????????????Black and White Love? ????? ?? ???Rating: 4.3 (160 Ratings)??13 Grabs Today. 29061 Total G
rabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????Color Chaos? ????? ?? ???Rating: 4.5 (19 Ratings)??9 Grabs Today. 21653 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, December 27, 2009

MAKAN,,GEMOXX:p

aku rase beberapa ari ni aku asik makan je.
sejak dapat result tu la,brmula lah aktiivti makan2,haha.
sbnarnye,aku nazar kalo aku dapat 8a,aku nk sdkah bubur merah.
tu yg mak aku pegi rumah atok aku and menjalankan operasi memasak.
aku tau2 dh bleh makan.haha!sementelah aritu pon aku puasa..:)
so ,menyentap jelah.esoknye plak,mak aku nak wat tomyam,
sebab mak aku nk ganti tomyam yg dye buang aritu coz
org yg bg tomyam tu mak aku x suke.(adelah sebabnye).
adowhhh,so terpaksala mak aku memasaknye..:)
anyway,kami yg x terlibat nie pon m'dapat faedahnye skali..hihi~
2 kali aku tambah..gemox,gemox!
pas kenyang, baru balek umah..:p..
esoknye lagi,mak aku bagitau nk wat nasi ayam coz dye yg nazar camtu..
aku ikot jer.petang tu,pegi umah atok utk memasak.
kami ajak keluarga terdekat je datang.sedap sekali,kenyang doang!:)))
hari nie plak,katenye nk wat barbeque utk sambut hari lahir adik aku.
aku x kisah,janji aku dapat makan!^-^tu lah alkisahnye........tamat!

0 comments: